Метадычная работа © Санаторны яслі-сад №174 г.Мінска

 

XX

Змена памеру шрыфта

Усе сучасныя браўзэры дазваляюць змяняць памер шрыфта на старонцы сайта шляхам изменeния маштабу

У большасці выпадкаў для змены маштабу скарыстайцеся камбінацыяй клавіш "Ctrl і +" ці "Ctrl і -"

Так жа можаце выкарыстоўваць камбінацыю "Ctrl і скролл"

Дадатковая інфармацыя даступная па спасылцы https://support.google.com/chrome/answer/96810?hl=ru

 

Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Санаторны яслі-сад №174 г.Мінска

 

 

Меню раздзелу

  • Галоўная
  • Адно акно
  • Аб установе
  • Бацькам
  • Метадычная работа
  • Сэрвісы
  • ПРОФСОЮЗ
  •  

    статыстыка наведванняў

    Яндекс.Метрика

    індэкс цытавання

    індэкс цытавання

     

    наш банэр

     

    адмін сайта

     

    © copyright

     

    Метадычная работа


    Методическая работы в дошкольном учреждении направлена на всестороннее повышение квалификации и профессионального мастерства каждого педагога и коллектива в целом. Управлять методической работой в современных условиях - значит дать возможность для саморазвития и самореализации каждого педагога.Прыярытэтныя напрамкі дзейнасці ў 2014/2015 навучальным годзе
    • Фарміраванне культурна гігіенічных навыкаў выхаванцаў, выкарыстоўваючы эфектыўныя формы і метады працы, як неабходная ўмова ўдасканалення якасці арганізацыі харчавання.

    • Фарміраванне ў дзяцей дашкольнага ўзросту навыкаў бяспечных паводзін у працэсе канструктыўнага партнерства сям'я-дзіця-педагог.

    Метадычная работа з кадрамі:
    Загадчык дашкольнай установай і намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці арганізуюць метадычнае кіраўніцтва дзейнасцю педагогаў:
    абапіраючыся на мадэль асобасна-арыентаванага адукацыі;
    на варыятыўнасць зместу форм і метадаў работы;
    стварае абстаноўку творчасці ў педагогаў.
    Адукацыйны працэс:
    Арганізуецца на аснове вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі, выкарыстоўваючы распрацоўкі і рэкамендацыі беларускіх аўтараў. Асноўны акцэнт у педагагічнай рабоце зроблены на:
    Задавальненне патрэбнасці дзяцей ва увазе і ласцы, клопаце аб дзецях;
    Стварэнне бяспечных умоў, спрыяльнага клімату, станоўчых эмоцый для кожнага выхаванца;
    Фарміраванне ведаў, уменняў і навыкаў па здаровым ладзе жыцця;
    Развіцце камунікатыўных здольнасцяў выхаванцаў.
    Фізкультурна-аздараўленчая работа:
    Ўключае ў сябе: закаливающие працэдуры, аптымальны рухальны рэжым, индивидуализацию рэжымных працэсаў. Грунтуецца на шматфактарнага аналізе знешніх уздзеянняў, маніторынгу стану здароўя кожнага дзіцяці, уліку і выкарыстанні асаблівасцяў яго арганізма.
    Псіхалагічная падтрымка:
    Праца педагога-псіхолага накіравана на ўмацаванне псіхафізічнага здароўя дзяцей і психопрофилактики парушэнняў, якія ўзнікаюць ва ўстановах з кругласутачным рэжымам знаходжання дзяцей. Мэта індывідуальнай і групавой працы з дзецьмі - захаванне натуральных механізмаў развіцця дзіцяці, прадухіляючы усялякае магчымае іх скажэнне і тармажэнне; уменне пераадольваць стрэсавыя і крытычныя сітуацыі; уменне расслабляцца і аднаўляцца.
    Лячэбна-прафілактычная праца:
    У дашкольнай установе працуе фізіятэрапеўтычны кабінет, інгалятары "Фея", лямпа "Биотрон", кабінет масажу. Дзеці атрымліваюць спецлечение і агульнаўмацавальнае лячэнне.

    заместитель заведующего по основной деятельности Окоркова С.Г.

    Материал из опыта работы по приобщению дошкольников к белорусской национальной культуре (журнал «Пралеска» №2, 2011).

    воспитатель Леонова М.С.

    Сценарий праздника «Гуканне вясны» (журнал «Пралеска» №3, 2012).

    руководитель физвоспитания Захарова Г.И.

    Сценарий физкультурно-спортивного праздника для детей старшей группы (журнал «Минская школа сегодня» №7, 2012).

    85% педагогов дошкольного учреждения являются сертифицированными пользователями информационных технологий в образовании.

     


                             

     

    тэлефон: 280 26 44, электронная пошта: ddu174@minsk.edu.by, рэгістрацыйнае пасведчанне: № 190849600

     

    Настаўнік, вобраз яго думак - вось што самае галоўнае ва ўсякім навучанні і выхаванні. (Дистервег А.)